W drugim wydaniu Executive Magazine ukazał się wywiad z Prezesem Jackiem Kostrzewą, poświęcony strategii działania Spółki w nowej rzeczywistości i jej planom na przyszłość.

Pomimo trudnej sytuacji globalnej, która rzutuje na stabilność łańcucha dostaw, warunki pracy i kondycję finansową wielu przedsiębiorstw, SKOTAN S.A. odnotowuje trend

wzrostowy, widoczny we wzroście przychodów. Spółka nie tylko nie ograniczyła produkcji, wdrażając podwyższone reżimy sanitarne i zabezpieczając kanały dystrybucji, ale poszerzyła swoje portfolio produktowe o nowe suplementy diety z linii EstroVita oraz produkty wytwarzane w formule „private label”, wykorzystujące drożdże YL Novel Food.

Obecna sytuacja na Świecie nie jest łatwa, ale wierzę, że dzięki Naszej ciężkiej pracy jak i strategii działania jesteśmy w stanie utrzymać się na dobrym poziomie jak również umocnić Nasze marki na rynku polskim i zagranicznym. Stoimy przed ogromnym wyzwaniem, ale jestem dobrej myśli – podkreślił Prezes Spółki Jacek Kostrzewa.

Zapraszamy na lektury wywiadu na stronie: https://executiveclub.pl/MATERIALY/Executive-Magazine_2-2020.pdf