Skotan Pharma cechuje harmonijne podejście do problematyki zdrowia, jakości żywienia i profilaktyki zdrowotnej. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, stale pracujemy nad rozwojem oferty produktowej, udoskonalaniu marki własnej i wprowadzaniu nowych produktów do linii suplementów diety EstroVita. Nasze działania zorientowane są na budowanie lojalności konsumenckiej, dzięki przewagom funkcjonalnym oraz prozdrowotnym walorom produktów EstroVita.

Wzrost pozycji rynkowej i identyfikacji konsumenckiej marki EstroVita, widoczny jest w ciągłym zwiększaniu obecności w aptekach sieciowych i hurtowniach farmaceutycznych oraz rozwoju bazy punktów sprzedaży detalicznej. Budowana przez nas sieć dystrybucji koncentruje się na 4 głównych kanałach:

  • Apteki sieciowe
  • Hurtownie farmaceutyczne
  • Drogerie farmaceutyczne
  • e-sklep estrovita.pl

Dostępność produktów linii EstroVita w największych aptekach sieciowych oraz hurtowniach farmaceutycznych pozwala nam dotrzeć do większość aptek stacjonarnych w Polsce oraz kilku milionów pacjentów. Stały rozwój sieci sprzedaży i dystrybucji, wygenerował wzrost przychodów z akwizycji suplementów EstroVita o ponad 90 %, porównując I kwartał 2021 r. do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Wprowadzenie EstroVity do oferty jednej z największych sieci drogerii farmaceutycznych, poszerzy liczbę Konsumentów, którzy docenią korzyści ze stosowania naszych produktów i umocni rynkowo markę własną Skotan S.A.